Nog minder dan een maandje…

28 april 2018 - Papaya, Aruba

De tijd vliegt voorbij nog steeds we kunnen het ook bijna niet geloven dat we over een dikke 3 weken Aruba gaan verlaten en weer in Nederland gaan wonen.

Ik, Michelle heb nogal uitstel gedrag betreft het inpakken en de laatste administratieve werkzaamheden.. oeps.. terwijl ik normaal alles zo netjes plan krijg ik het nu ondank alle to do lijstje niet voorelkaar het voelt dan toch een soort van definitief.
Begrijp het niet verkeerd ik wil graag weer alle lieve mensen om me heen hebben die ik hier erg heb gemist. Ons eigen huis kunnen we nu echt aan gaan werken qua planning voor de verbouwing en ik wil niks liever dan dat Jimmy zo snel mogelijk geholpen word en weer de oude is!
Maar Aruba is ook een thuis geworden het voelt hier goed ik heb rust en het warme weer is toch wel heeel lekker hoor! Nooit hoeven nadenken wat doe ik vandaag eens aan of wat doet het weer vandaag. Het buiten leven is ideaal! Lekker verwend dus, maar ik zeg altijd maar beter verwend dan verwaarloosd :p

KING'S DAY
Hier op Aruba wordt dus ook koningsdag gevierd (King's Day). Leuk om te zien dat dan toch de Nederlandse achtergrond van dit eiland naar boven komt. Op diverse plekken zijn er vrijmarkten, waarop van alles te koop is. Net als in Nederland. En er worden spelletjes gedaan, er wordt geschminkt, en er zijn voldoende eetkraampjes. Zelf gingen wij voor een schuimparty op het strand bij een van de bekendste strandtenten hier "Moomba". Helaas heeft de politie besloten dat er geen schuimparty mocht plaats vinden maar daar speelden het bar personeel slim op in iedereen werd voorzien van belleblaas en ook buckets met waterballonnen gingen rond je kan je wel voorstellen hoe een strandtent dan los gaat. GEWELDIG!

In de ochtend hebben Jimmy en ik samen een foto shoot gehad voor een mooie herinnering voor later. Het was even onwennig maar zelfs in Jimmy kwam een waar model naar boven! Nu nog even wachten op de foto’s maar we hebben in ieder geval enorm veel gelachen.

FOODTRUK FESTIVAL ARUBA
Vandaag hebben we in Oranjestad een kleinschalig food truck festival.
met live muziek, festival setting en het lekkerste eten van de beste food trucks van het eiland. Dat beloofd dus weer een lekker en gezellig avondje te worden..

Nu samen even een lekker biertje drinken en wat te knabbelen bij ons eigen zwembad voor we ons klaar maken voor vanavond! GENIETEN!!

Liefs, Michelle

1. Elly:
    2 mei 2018
    Hier is ook het aftellen begonnen 🤗