❈ Island-Life ❈

8 april 2018 - Paradera, Aruba

Sinds afgelopen 2 weken ben ik (Michelle) gestopt met oppassen op Nika en Fedde. De laatste 1,5 maand wilde ik graag in stijl afsluiten en aangezien er nog veel geregeld moet worden i.v.m. onze emigratie terug naar Nederland heb ik de luxe om hiermee te stoppen en nog 2 maanden vol te genieten van Aruba. Zo heeft Jimmy ook iets meer de ruimte om zelf naar het werk te gaan of eerder naar huis te komen.
'Tranquilo', alles op het gemakje. Dat is ook wel anders dan in Nederland. Even snel iets regelen zit er vaak niet in. Maar goed, een andere manier van leven en ik ben al wel redelijk aangepast! Al vind ik het soms nog steeds na 10 maanden lastig. Blijft toch een beetje het aard van het beestje vlammen! haha

Activiteiten:
Ik houd me ook bezig met het huishouden jaa jaa echt waar ik doe mijn best maar een held zal ik er nooit in worden haha (we wonen in een zandstraat dus ik kan regelmatig stofzuigen en dweilen). Ik heb het sporten nu ook weer opgepakt op de kazerne, Crossfit. Dit vind ik ook echt heel leuk om te doen! Het is elke keer weer een uitdaging, en we hebben een leuke groep! :-) ook doe ik nog steeds elke maandagochtend Yoga op de kazerne even alles proberen los te laten en een fijne start van de week.

Afgelopen weekend hebben we ingeluid met een BBQ Charon is Juf geworden en officieel afgestudeerd dus dat moest gevierd worden!
Dit zijn echt geniet momentjes met de mensen die we hier hebben leren kennen! Dit zullen we straks in Nederland ook echt gaan missen..
In Nederland moet je weer bijna alles vooruit plannen en hier is dat toch wel iets makkelijker.

Jimmy zat afgelopen week ook goed in zijn vel. Het besluit dat we mogen blijven heeft rust gebracht. Ook is hij blij dat er in Nederland serieus gekeken gaat worden wat er aan de hand is zodat we daar ook goed op kunnen gaan anticiperen. Dus hebben we de eerste excursies kunnen vastleggen in New York want er moet natuurlijk flink geshopt worden.. Dus de outlet tickets zijn besteld, de bus is gereserveerd en kom maar op met die koopjes! Toevallig zijn Maarten en Monica ook in New York dan dus kunnen de mannen een terrasje pakken terwijl de vrouwen doorgaan voor de 2deronden haha. We gaan ook fietsen in het Central Park ter compensatie voor Jimmy. Ben wel benieuwd na een jaar lang niet fietsen.. Gelukkig verleer je dat nooit toch?! Dat zeggen ze in ieder geval haha we gaan het zien.

Afgelopen week is weer voorbij gevlogen.

Liefs Michelle

1. Ans Klerks:
    8 april 2018
    Hallo Jimmy en Michelle,

Leuk om weer iets van jullie te horen,wat vliegt de tijd,geniet van de laatste weken daar en alvast n hele fijne vakantie toegewenst !