Week 2

8 juni 2017 - Papaya, Aruba

De eerste dagen zijn voorbij gevlogen nou…. Op al dat wachten na dan.. wat zijn ze hier sloom. De Nederlandse mentaliteit is hier toch ver te zoeken ze leven hier echt terug in de tijd en allemaal op hun dooie gemakje. De papieren voor de douane zijn eindelijk geregeld nu wachten tot ze een keer de container open willen maken zodat het verhuisbedrijf onze spulletjes kan komen brengen.

Jimmy zijn eerste werk week zit er ook bijna op. Die moest ook wel even wennen 05.10 uur opstaan en opeens werken waar hij dat in Nerdeland al maanden niet meer “echt” gedaan had en dat in 34 graden (voelt aan als 37 graden en een vochtigheid van 69% volgens onze weer app. op de Iphone) in je lange groene camouflage pak.

Wennen aan de warmte moeten we allebei wel sommige dagen zijn we echt nog niet vooruit te branden of zijn we heel sloom. Je bent continu vochtig van het zweet en voelt je dus ook continu vies! Ach een plons in het zwembad maakt een heleboel goed!

Michelle is zelfs al 2 keer wezen sporten op de kazerne en doet 3 keer in de week Yoga afgelopen maandag begonnen met een beginnerscursus in het Engels dus ook lekker voor mijn Engelse taal.

7 Juni een rare dag om helemaal aan de ander kant van de wereld te zijn en voor het eerst niet thuis te zijn.. Toch hebben we het hier niet zomaar voorbij laten gaan. Jimmy en ik zijn de roots van papa op gaan zoeken waarbij we langs de basisschool en het voortgezet onderwijs zijn gegaan en zelfs zoveel jaar later zijn allebei de scholen nog in gebruik.  Gek idee dat papa hier als klein jongetje heeft rond gelopen en op de middelbarenschool misschien wel zijn eerste vriendinnetje heeft gehad.
s’ Avonds zijn we heerlijk wezen eten bij Bugaloe Beach Bar & Grill restaurantje aan de zee waar we de zonsondergang prachtig konden zien (helaas zakte die wel een beetje weg in de wolken). Maar met een lekkere  Pina colada mocht dat de avond niet drukken.

Liefs Jimmy en Michelle

1. Moeders:
    8 juni 2017
    Leuk om jullie zo ook te volgen wat een leuke foto`s weer !!
    Apart om de scholen te zien waar je vader nog op heeft gezeten te zien in verriweggistan !! jullie zien er ook goed uit op de foto1s hoor !!
    XXXX moeders
  2. Gonny Kanters:
    8 juni 2017
    Hoi Michelle en Jimmy,
    Leuk om op de hoogte te blijven en zo af en toe te horen hoe het jullie vergaat daar in het warme Aruba. Hier alles oké, en ook wij hebben stil gestaan bij 7 juni. Met je moeder naar het strand bij de zeemeeuw na middernacht en doorgezakt tot 06.00 uur, met mooie herinneringen een lach en een traan.
    We zijn begin van de week nog even terug geweest naar Engelen/Vlijmen om Yoeri te helpen met de bekabeling en verder verhuizen etc. Ze wonen daar leuk, ha ha! Nou jullie nog je spullen uit de container en dan kun je ook los met de inrichting. Relax....en het komt allemaal goed. Geniet lekker van de yoga, da's pas ontspannen. Dit was het voor zover, wij genieten hier in Retranchement verder van onze vakantie met iets minder warme temperaturen als bij jullie maar dat mag de pret niet drukken. Groetjes, ook van Erik