Week 3

19 juni 2017

Mariniers wereldje

Sinds we hier op Aruba zijn is het Werk wereldje van Jimmy op eens ook mijn wereldje..

Dat is soms wel even wennen. Waar ik eerst verhalen hoorde over de mariniers heb ik er nu ook een gezicht bij maar ook als ik ga sporten op de kazerne kom ik Jimmy tegen en hij mij.
Zo waren wij dames vorige week dinsdag aan het sporten in de fitness en er was in de sporthal het jaarlijkse volleybaltoernooi voor alle werknemers van de kazerne bezig.
Wij dachten we gaan onze mannen even aanmoedigen (je had die gezichten van die mannen moeten zien hahaha…).

Toen kwam er een sportinstructeur naar ons toe of we mee wilden doen er was een groep uitgevallen. Wij allemaal heel enthousiast JAA (die gezichten van de mannen toen we ook nog eens het veld op mochten en tegen hun collega’s moesten spelen oooohneee dachten ze vast).

Het is even wennen  zowel voor Jimmy als voor mij dat we nu zo betrokken worden bij alles terwijl dat in Nederland helemaal niet gebeurd. En je allebei toch een soort van eigen wereldje hebt.

Restaurants

Aangezien we hier nu 3 weken wonen werd het tijd om restaurant te gaan testen voor als we bezoek krijgen (goeie smoes toch?!).

Woensdag: Indonesië
Gegeten: Surinaamse Rottie
Oordeel: Weinig groente wel lekker van smaak en betaalbaar

Vrijdag: Casa tua Aruba (pizzaria)
Gegeten: Hawaii pizza en een Calzone pizza
Oordeel: lekker Vragen of je in guldens mag betalen dan is het goedkoper (standaard bedrag dollars)

Zondag: Cafe 080
Gegeten: Andijvie stamp met gehaktbal en frietje oorlog met een frikandel speciaal
Oordeel: betaalbaar, gewoon simpel en gezellig.

Toch aardig wat onderzoek gedaan.

Mangel Halto Key

Gisteren (zondag) zijn we naar een onbewoond eilandje geflipperd waarvandaan je heel mooi kan snorkelen. Het was even een inspanning maar het was zeker de moeite waard.
Dan besef je weer even dat je op wel een hele bijzondere plek woont.

Liefs, Jimmy en Michelle

1. Ineke:
    20 juni 2017
    Wat een paradijselijke omgeving. Daar is het minstens wel een jaar uit te houden.
  2. Mari-anne:
    20 juni 2017
    Zo te horen zijn jullie al aardig ingeburgerd.
    Wel leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie .
    Groetjes en succes met alle verdere "onderzoeken".
  3. Elly:
    20 juni 2017
    Bijzonder een restaurant wat Indonesië heet en waar je Surinaamse rottie eet
  4. Gonny Kanters:
    20 juni 2017
    Klinkt goed! Wij hebben voor de derde keer deze vakantie gegourmet en ge bbq t. Het zijn Arubaanse temperaturen hier aan zee 30 graden +! Wel heel warm voor ons maar we klagen niet, alles beter dan regen. Zou voor de tuin wel fijn zijn als er s'nachts wat zou vallen. Dit weekend zit Erik zijn vakantie er al weer op en volgende week hebben e ons Maschja's afstudeerpraatje.
  5. Patrick:
    20 juni 2017
    Wij hebben inderdaad toen ook gegeten bij casa tua. Was we goed eten. Paddock was ook een goed restaurant toen wij er waren. Ligt bij het renaissance hotel.

Gr van ons
  6. Moeders:
    24 juni 2017
    jullie beginnen komen al goed in jullie eigen wereldje daar . Goed om te horen en te zien . Wij beginnen nu pas te beseffen dat jullie een jaartje weg blijven !!! Eerst hadden we nog het gevoel van dat jullie op vakantie waren ,nu beginnen we jullie echt te missen !!!
  7. Albertjan en Emmeke:
    1 juli 2017
    Fijn om te zien dat het daar goed gaat mooie foto's hebben jullie al gemaakt .
    al weer twee maanden wat gaat de tijd toch vlug nu vinden jullie misschien de warmte nog wennen maar zeker weten dat als jullie terug zijn dat gaan missen hier regent het al weer.
    gaan zeker met veel plezier jullie verslagen volgen
    geniet daar maar lekker en groetjes van jullie buurtjes die jullie toch wel missen hoor !!